وکیوم و آرگان و خراطین
نوشته شده توسط : msnag

شلاق شما همچنین می خواهید به ویژگی های ایمنی وکیوم نگاه کنید. به عنوان مثال، یک محدود کننده خلاء مفید است زیرا از قوی شدن بیش از حد فشار وکیوم آلت تناسلی و ایجاد آسیب جلوگیری می کند. همچنین، بررسی کنید که چه ضمانتی همراه دستگاه است و آیا کتابچه راهنمای آسان قابل درک دارد یا خیر.

به عنوان یک روغن غیراشباع چندگانه، با فواید مشابه روغن زیتون، برای سلامت قلب در نظر گرفته می شود.

مراقبت از پوست

طرفداران ادعا می کنند که روغن آرگان می تواند طیف وسیعی از بیماری های پوستی، از جمله آکنه، اگزما، پسوریازیس، سوختگی ها روغن خراطین و عفونت های پوستی را درمان کند.

شلاق غلظت بالای آنتی اکسیدان ها در روغن آرگان - از جمله اسید اولئیک و اسید لینولئیک - باعث شده روغن آرگان برخی ادعا کنند که می تواند با خنثی کردن رادیکال های آزاد که به سلول ها آسیب می رسانند، با پیری مبارزه کند.

متخصصان وکیوم پوست همچنین می گویند که اسیدهای چرب امگا 3 موجود در روغن آرگان ممکن است تولید کلاژن را افزایش داده و پوست شما را حجیم کند و خطوط و چین و چروک را کاهش دهد.

روغن آرگان علاوه بر استفاده در کرم‌های پوست، لوسیون‌ها، سرم‌ها، ماسک‌های صورت و پمادها، اغلب در روغن آرگان شامپوها و نرم‌کننده‌ها یا به عنوان روغن ماساژ استفاده می‌شود.

شلاق خراطین مطالعه ای در سال 2015 در مداخلات بالینی در پیری، استفاده موضعی از روغن آرگان در زنان یائسه منجر به افزایش قابل توجه خاصیت ارتجاعی پوست پس از 60 روز شد.

این شلاق با مصرف خوراکی روغن آرگان در نیمی از زنان شرکت کننده بیشتر شد. در حالی که امیدوارکننده بود، توجه داشته باشید که نتیجه گیری به دلیل عدم وجود گروه کنترل دارونما محدود شد.

آیا روغن کرچک می تواند به رشد مو کمک کند؟

برخی از طرفداران بر این باورند که مصرف روغن آرگان می تواند به درمان یا پیشگیری از برخی بیماری ها از جمله استئوآرتریت، فشار خون بالا، دیابت، صرع و تصلب شرایین کمک کند. تا به امروز، مطالعات علمی روغن آرگان کمی برای حمایت از این ادعاها وجود دارد.

شلاق مطالعه‌ای در سال 2013 در مجله پزشکی مکمل و یکپارچه به این نتیجه رسید که موش‌های دیابتی که روغن آرگان دریافت کردند، نسبت به موش‌های درمان‌نشده مبتلا به این بیماری، کاهش بسیار بیشتری در قند خون داشتند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این روغن فشار خون روغن آرگان را تثبیت می‌کند – چیزی که در موش‌هایی که درمان دریافت نکرده‌اند، اتفاق نیفتاد.

مطالعه مشابهی در تغذیه، متابولیسم و ​​بیماری‌های قلبی عروقی گزارش داد که روغن آرگان اثرات چاقی را در موش‌هایی که از رژیم غذایی پرچرب تغذیه می‌کردند، کاهش داد.

روغن خراطین : بنابراین، اکنون با کنار گذاشتن شک و تردیدهای خود، می دانید که اندازه آلت تناسلی شما چیزی نیست که از آن روغن آرگان ترسید زیرا اکثر مردان اندازه کوچک را نشانه نارسایی جنسی می دانند.

شلاق اما اگر کنجکاو هستید وکیوم و می خواهید در مورد بدن خود بیشتر بدانید، شرمنده نیست.

روغن خراطین اندازه نرمال آلت تناسلی چیست؟

روغن خراطین : قبل از اینکه در مورد بهترین روغن برای رشد آلت تناسلی صحبت کنیم، اجازه دهید در مورد اندازه های طبیعی آلت تناسلی بدانیم.

متوسط ​​طول و دور آلت تناسلی در حالت شلی 3.6 اینچ است. در مورد نعوظ، آلت تناسلی می تواند 5.16 اینچ بزرگ وکیوم و 4.5 اینچ دور باشد.

روغن خراطین : اگر هنوز فکر می کنید که آلت تناسلی شما خیلی کوچک است و به دنبال سوالاتی مانند این هستید که کدام روغن برای رشد آلت تناسلی بهترین است، به دلیل تصور منفی از بدن شماست. و مطمئناً شما در این مورد تنها نیستید.

شلاق این مسائل تصویر منفی دائمی از بدن بسیار رایج هستند. دکتر حافظ ام امتیاز افضل، روانپزشک مشهور از مرکز بهداشت MD لاهور، گفت: این مشکلات می توانند بر عزت نفس تأثیر بگذارند و می توانند شما را با اضطراب و افسردگی مبارزه کنند.

روغن خراطین و افسانه های رایج اندازه آلت تناسلی

روغن خراطین : با وجود این، ما اغلب می بینیم که مردم با روش هایی که می توانند اندازه های بهتری به آنها بدهند، دست و پنجه نرم می کنند.

دلیل آن همه باورهای غلط رایجی است روغن آرگان که شنیده یا باور کرده ایم. بیایید پاسخی برای اینها پیدا کنیم!

روغن خراطین : روغن های بزرگ کننده آلت تناسلی وجود دارد که موثر است. شاید این را باور کرده باشید، روغن ها و کرم های بزرگ کننده ای وجود دارند که اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهند.

شلاق مهم نیست که درباره چه تعداد روغن می شنوید و این فروشندگان هیچ ادعایی نمی کنند، به خاطر داشته باشید که چنین ماده جادویی وجود ندارد که بتواند آلت تناسلی شما را بزرگتر و بزرگتر کند.

روغن خراطین : یک متخصص جنسی مشهور از بیمارستان منصوره لاهور گفت: استفاده از این محصولات می تواند عوارض وکیوم جانبی قابل توجهی داشته باشد و می تواند منجر به عوارض بالقوه سلامتی شود.

بنابراین، دفعه بعد که کسی به شما می‌گوید روغن آرگان برای رشد آلت تناسلی، روغن مخملی یا روغن نارگیل بکارید، بهتر است باور نکنید.

شلاق استوک متفاوت است، به این دلیل که دو قسمت است. دسته بسیار شبیه به یک محصول سواری است و بند بافته شده که تا انتهای آن لولا شده است، باریکتر است.

این یک طرح استرالیایی است و تمام شلاق های استرالیایی از این نوع هستند. این دقیق ترین از همه آنها، و بسیار سریع در عمل است.

تسلط بر آن سخت تر است و به دلیل دسته، فضای وکیوم بیشتری برای پرتاب نیاز دارد. بنابراین احتمالاً از شلاق گاو نر یا مار استفاده خواهید کرد.

شلاق بلند

من فقط قسمت های اصلی شلاق را از بالا به پایین یادداشت می کنم.

دکمه، یا لب به لب، دستگیره ای در بالا است که ممکن است یک دسته حلقه نیز وجود داشته باشد. دستگیره دسته بعدی است و اغلب به صورت متفاوت بافته می شود.

این به گردن روغن آرگان منتهی می شود، جایی که قسمت شلاق شروع می شود و جایی که شلاق نر در ابتدا انعطاف پذیر است. بدن یا تانگ قسمت اصلی است که به انتهای آن نقطه می گویند.

این جایی است که بافتن به پایان می رسد وکیوم و مژه یا ریزش که از پوست خام یا نوار لاتیگو ساخته شده است، متصل می شود. کراکر رشته ای است که در انتهای آن به راحتی قابل تعویض است.

عملکرد شلاق شما به دلیل فقدان ترقه تغییر می کند، بنابراین همیشه مناسب باشد. این همه فرسودگی را می گیرد و با چند سنت در هر زمان سرمایه گذاری خوبی است.

بدون آن، سقوط فرسوده می شود و جایگزینی سقوط هزینه دارد و فقط برای متخصص یا حرفه ای است. در صورت نیاز برای کراکرها با فروشگاه یا سازنده تماس بگیرید.

ویکتور یک تولید کننده شلاق بسیار روغن آرگان معتبر است و اگر قصد خرید شلاق دارید، تعدادی از بهترین های موجود در بازار را در فروشگاه اینترنتی او خواهید یافت.

اگر مجبور به خرید شلاق هستید، احتمالاً شلاقی با قیمت متوسط ​​خوب خواهد بود، اما از خرید اقلام «توریستی» واقعاً ارزان که هدر دادن پول هستند، اجتناب کنید. اگر در نزدیکی فروشگاه لوازم غربی وجود دارد، آن را وکیوم امتحان کنید.

یا از کاتالوگ آنها سفارش دهید. یا از سازنده ای با کیفیت کار شناخته شده سفارش دهید. آماده باشید که برای کار با درجه بالا بهای خوبی بپردازید. تازیانه های خوب در ده دقیقه ساخته نمی شوند. (در اینجا من به عنوان یک تازیانه ساز اعلام علاقه می کنم).

هنگامی که آلت تناسلی خود را نعوظ کرد، حلقه انقباض آلت تناسلی را به سمت پایین بکشید تا زمانی که در پایه قرار روغن خراطین گیرد. این کار با حفظ خون در بافت آلت تناسلی به حفظ نعوظ شما کمک می کند.

چه کسی می تواند از وکیوم خلاء برای ED استفاده کند؟

اختلال نعوظ می تواند در هر سنی رخ دهد، اگرچه در مردان بالای 40 سال شایع تر است و تقریباً 50 درصد از مردان 40 تا 70 ساله را تحت تأثیر قرار می دهد. اکثر مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند.

شلاق در صورت تمایل می توانند از وکیوم آلت تناسلی استفاده کنند، از جمله کسانی که دیابت دارند، کسانی که آسیب نخاعی روغن خراطین دارند و مردانی که جراحی برداشتن پروستات انجام داده اند.

با این حال، برخی شرایط وجود دارد که در آنها توصیه نمی شود زیرا می توانند شرایط موجود را بدتر کنند مانند پریاپیسم، بیماری پیرونی و تنگی مجرای ادرار.

شلاق اگر علاقه مند به استفاده از وکیوم آلت تناسلی برای درمان ED هستید، ابتدا با یک متخصص پزشکی صحبت کنید تا مطمئن شوید که این یک گزینه درمانی مناسب برای شما است.

مزایای وکیوم برای اختلال نعوظ چیست؟

پمپ های وکیوم می تواند یک گزینه درمانی موثر برای بسیاری از مردانی باشد که دارای اختلال نعوظ هستند. افسانه های زیادی در مورد اختلال نعوظ و استفاده از پمپ آلت تناسلی وجود دارد.

اما آنها می توانند به شما کمک کنند روغن خراطین نعوظ را تا 30 دقیقه حفظ کنید. در اینجا برخی روغن آرگان از مزایای وکیوم آلت تناسلی وجود دارد:

بهترین دستگاه وکیوم برای اختلال نعوظ چیست؟

وکیوم های آلت تناسلی همیشه در NHS در دسترس نیستند، اما می توان آنها را بدون نسخه، آنلاین و از فروشگاه های تخصصی خریداری کرد. بسیاری از مکان ها بسته بندی و / یا تحویل محتاطانه را ارائه می دهند

شلاق انواع مختلفی از وکیوم های آلت تناسلی وجود دارد، بنابراین ایده خوبی است که کشف کنید که کدامیک بیشتر برای نیازهای شما مناسب است. به عنوان مثال، برخی از آنها از آب استفاده می کنند در حالی که برخی روغن خراطین دیگر فقط از هوا استفاده می کنند و برخی از آنها روغن آرگان با باتری کار می کنند.

در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند وکیوم را به صورت دستی کار کنید. همچنین ممکن است بخواهید با شریک زندگی خود در مورد ED خود صحبت کنید و در مورد چگونگی ادغام موثر استفاده از پمپ آلت تناسلی در زندگی جنسی خود بحث کنید.

با استفاده از وزن می توانید آلت تناسلی خود را بلندتر کنید

روغن خراطین : پس از استفاده از روغن ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی، اکنون این باور در مورد استفاده از وزنه برای بزرگ کردن وکیوم آلت تناسلی وجود دارد. بسیاری از مردم بر این باورند که آویزان کردن وزنه از آلت تناسلی باعث افزایش سایز آن می شود.

شلاق برای روغن آرگان ترکیدن حباب، آویزان کردن وزن کمکی به شما نخواهد کرد. انجام آن برای ساعات طولانی کمکی به شما نمی کند اما می تواند خطر آسیب دیدگی شما را افزایش دهد.

روغن خراطین : علاوه بر این، هیچ مدرک علمی ثابت شده ای برای اثبات اثر بخشی وزن بر روی نعوظ آلت تناسلی وجود ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: